tirsdag 23. februar 2010

Kreativiteten blomstrer for en stund;-)

Nå er jeg inne i en kreativ periode:-)
Har malt tre av bullene, håper jeg klarer å få ned den siste lille etterhvert også. Men min male iver kommer i rykk og napp, den kommer fort og avsluttes like fort, om ikke fortere, så vi får se:-)
Har også sydd litt puter til bøllene, sånn at de kan ligge godt.



Bullebildene:-)



Bøllene våre trenger jo selvsagt bulleputer:-)




Putene er fylt med oppklipte skumgummemadrasser, jeg klipper, og Pinki hjelper til med å rive opp hun også:-) Tro det eller ei, men hun var faktisk til ganske stor hjelp:-)



4 kommentarer:

Eileen sa...

Så flotte de bildene var Cecilie :) flink du er.

Anne Berit sa...

WOWOWOW - superflink er du!!!
Kan man sende inn bestilling?

Tonje sa...

Hiver meg på Anne-Berits kommentar... jeg og vil bestille ett sånt bilde.....
Du er jo skikkelig proff!!!!!....

Unknown sa...

Hvilken farge blir Pinki sitt bilde da?