mandag 9. august 2010

Alt og ingenting:-)

Ja nå begynner jaggu bebisene å bli store. Har vært på besøk hos Anne Berit og Glenn med hundene og valpene, det blir jo et stort bulletreff bare da:-)
Og har jo selvsagt hilst på deres nye sjarmtroll "Eva".


Betty Boop gransker Eva og har funnet ut at de kan godt bli gode venner i fremtiden;-)


Kajsa tar livet med ro i sofaen:-)


Skogen til Anne Berit:-) Her er det alltid så fint å gå, blir aldri skikkelig varmt her. Og bøllene synes det er deilig:-)


Kajsa, Frans, Viki, Pinki og Eva.


Lille Eva:-) Søøøøøøøøt!!!!!


Eva, skogens dronning:-)



Fransk koser seg og løper og hopper rundt.



Eva.



Eva skuer utover skogen hennes:-)
-----------------------------------------



Pinki på tur:-)


Frans har vi gleden av å passe mens Kari er på ferie, en fantastisk flott hund som koser seg stort med å ha hage som han kan løpe fritt i hele dagen.



Frans på skogstur.


Pinki og Viki på tur.

-----------------------------------------------

Vi har også hatt valpene med på besøk til Petter og Gro og selvsagt Alfred.

Gro sine fine blomster i august.

Beauty, som skal hete Klara:-)

Gro og BEauty

Betty Boop

Betty Boop synes trappa er litt høy enda:-)

Betty Boop.

Baby og Beauty hilser på katten vår Ulrik:-)

Alfred

Alfred og bebisene, han er så forsiktig og snill.
--------------------------------------------------------------
Vi har også vært en tur på Nesodden, hadde da med oss valpene i bagen og de fikk slappe av i sitt andre hjem:-)

Frans på berget.

Pinki og meg



Betty Boop på fjellklatring

Beauty


Beauty
Betty Boop


Betty Boop
----------------------------------------

Baby på pinnejakt


Eva og Glenn.

-----------------------------------------
Vi har jo hatt besøk av mine kjære søskenbarn, Susanne og Remi, og i den andledning var vi å hilste på dyr fra en annen verden en vår, nemklig i Oslo reptilpark.
Jeg studerer på nært hold.





Jeg er ingen ekspert, men tror ikke dette er en reptil.....


Jeg holder slangen, skulle tro at jeg var redd den i og med at jeg er redd for naboens hamster, men neida, dette var faktisk helt greit...... Men kunne dog ikke tenke meg å ha den med meg hjem:-)

Remi var den første å holde slangen





1 kommentar:

Kari sa...

Skal si dere er aktive!!! Og valpene kan smelte et hvert hjerte <3 Gleder meg til å se hvordan der har utviklet seg nå. Det var jammen godt å se Frans igjen:) Det ser ut som han har det supert hos dere, hage er jo helt luksus! Også ny gruvetur og det hele. Vi savner han <3

Klemmer fra Kari og Ami