søndag 2. mai 2010

Årets første sportur

I dag har vi vært på årets første sportur med hundene. En strålende dag i skogen. Guro og Charlie og Nemo ble også med, og i tillegg er vi barnevakt for Amèlie. Så hun ble selvsagt også med. Dog turte jeg ikke å legge spor til henne da jeg vet at Kari er begynt å trene inn til henne, og da vil ikke jeg ødelegge noe som ikke er ferdig enda, men hun koste seg i skogen uansett.

Julie fikk et lett spor, uten vinkler, og hun gikk det ok, men da vi kom til sporslutt så fortsatt hun like godt videre, og gikk runden til bake til leiren vår.

Pinki fikk et kort godbitspor, og det gikk hun meget lett, men uinteresert i godbitene, så her må vi vurdere litt hvilken metode vi skal bruke på henne.

Viki gikk som alltid et bra spor, rolig og nøyaktig og lykkelig og glad for å finne frem.


Kjekke mannen min og Vikien min.


Nemo og Charlie.



Pinki trett etter dagens økt.




Julie ble og litt sliten gitt.



Amelie



Julie


¨
Amelie



Pinki i action.

Ingen kommentarer: