mandag 10. mai 2010

Tur på sammen med Anne Berit og bullene:-)

I dag har vi vært på tur på Knapstad, en koselig tur, og har selvsagt også knipset litt bilder.

Har klaget litt til Anne Berit om at folk ikke oppdaterer facebookprofilene sine, slik at det blir noe å titte på for oss som ikke oppdaterer vår profil:-)

I disse dager er det mye man skal holde seg oppdatert på, og også oppdatere andre på. Synes det er mye med hjemmeside, blogg og facebook. Men får vel ta et skippertak på fb-profilen også:-) Jeg har jo ikke så mye å skrive i min blogg, men liker å ta bilder, og liker også å se bilder hos andre:-)




Tok et samlebilde, her er Julie, Viki og Pinki.


En til, nå er også Kajsa kommet på...



... og der er Anton på plass...




Og til slutt også Alfred.... Det er litt triksing og miksing for å klare å få alle på plass:-) Men det gikk til slutt, men ønsker meg veldig et nytt objekt, slik at den blir litt mer all round...



Julie.



Julie og Viki.



Vakre Anton.



Pinkien min:-)



Hvit Viki med hvit bakgrunn:-)



Kajsa.



Fine Kajsa.



Anton.



Julie med Anton i bakgrunnen.

2 kommentarer:

Anne B sa...

verdens fineste buller <3

Anonym sa...

Hei alle 2 og 4 beinte.
Jeg er helt IMPONERT over de flotte bildene du har klart å ta av 6 voksne Buller på rad og rekke.
Så flott bilde.
Jeg prøver å komme igang med BLOGGingen igjen men tiden flyr så går litt tid mellom hver gang.
Men jeg er flink til å lese andres sider ;-)
Leter forresten etter noe fra Anne Berit. Men det kommer kanskje noe nytt, BLOGG eller noe etter hvert . Spennende tid imøte for de ;-)
God forsommer til dere alle.

Karina og Bullene.
Sees vel i helgen i Hokksund :-)