torsdag 8. juli 2010

En ekstra valp:-) + Amelie på besøk:-)

I helga skal vi passe Amelie igjen, Pinki glder seg masse til å ha besøk av venninnen sin, og allerede nå har de rukket å løpe masse og hvile litt og så løpe masse igjen:-)


Amelie i hagen vår:-)


Pinki i hagen vår:-)



Amelie og pinki:-)



Pinki og Amelie.



Pinki og Amelie:-)



Didrik leker litt for seg selv han, med en ball, eller vet egentlig ikke helt om han leker med ballen, han luker vekk gresset rundt ballen:-)







Og la meg nå introdusere vår ekstra valp, gjett hvem:-) Hun heter Rosa:-)

Her sover Rosa sammen med flokken sin:-)






Pinknik kurven er ordnet slik at jeg kan ha valpene i den når vi reiste til vetrinæren i går, men Viki passer utmerket i den hun og:-)


Zzzzzzzzzzzzz.......


Beauty og Rosa:-)


Beauty.
Julie sitter rett på utsiden av valperommet i håp om å få komme inn og hjelpe til:-)

Kose med mamma:-)

4 kommentarer:

Anne Berit sa...

Så fin kurv du har fått =)
Kan ikke Julie få overta Babyrosa?

Cathrin sa...

Herlig gjeng:-) Kan det passe med et besøk til uken?

klem!

Kari sa...

Tusen takk for hjelpen med Amélie i helgen:) Etter bildene å dømme så er jeg litt usikker på om hun er en Fransk bulldog, men heller en blodhund eller noe. Det ansiktet har en tendens til å skifte form.. hehe.

Takk for titten på valpene i går, de er nydelige!

Klem

Anonym sa...

Heisann Cathrin.

Jeg jobber kveld alle dagene denne uka så enten i morgen eller søndag passer best for meg, da er jeg hjemme.
Hilsen Cecilie