onsdag 13. april 2011

Tur til Bergen:-)

Da har jeg og Hera, Kari og Amelie vært i Bergen på utstilling. Vi tok oss like godt en weakend tur, jeg har aldri vært i Bergen og må jo si at det er rett og slett en flott by( i allefall i godt vær). Mulig Bergen er kjent for mye regn, men jeg så ikke det:-) Har og hørt at bergen er kjent for sine brautende mennesker, så ikke noe til de heller:-)




Skostredet i Bergen, hvem er det vel som henger sko på veggen ute??? Moro:-)




Kari som turist i egen by;-)






Jeg og Hera er faktisk turister, og jeg lar meg fasinere av alt på min vei, og jeg er og nokså fasinert av at Kari ikke lar seg fasinere:-)





Mere bilder av meg og Hera:-) Med denne kjempestore....blomstervasen???




I byen og går tur:-)



Kari og Amelie, dette er på vår morgentrimtur oppå

nærmeste fjell.





Amelie med Bergenutsikten i bakgrunnen:-)






Hera






Plutselig ble Hera valp??? Fikk hun i seg litt ungdomsserum på toppen av fjellet???





To damer kledd for fjelltur:-)





Tur opp til Fløyen, fasinerende å se alle trærne med bare kvister på ene siden, de strekker seg etter sola.






Amelie med utstikt.




Hera nyter utsikten.




Meg og Her på toppen av Fløyen.








Utstilling, dårlig bilde, men det er i allefall et bevis på at vi har vært på utstillingen og:-) Hera oppførte seg meget bra i ringen, hun gikk pent, sto pent på bordet og foran dommerbordet, er rett og slett strålende fornøyd med henne. Hera fikk: Very Good:-) Kritikk: feminin head, a bit light, dark eyes, big and round, well carried ears, good expression, light body, could carry a bit more weight, nice topline, chest could be better rounded, nice front and hind quarters, moves quite well. Good coat and temperment:-)

1 kommentar:

Kari sa...

Fin fin gjeng på tur:)
Takk for en meget hyggelig helg! Det var også kjekt for meg å være litt turist, å gjøre ting jeg ellers ikke pleier å gjøre når jeg er hjemme, som for eks. som å bli tatt bilder av sammen med rare ting i Bergen. hehe. Artig artig!

Du får komme oftere på bybesøk og la deg facinere av rare ting:)