mandag 18. april 2011

Kurs i helga +++

Helgen har både jeg og min kjære mann deltatt på agilitykurs i Askim. Jeg skulle gå med Hera og Morten med Pinki. Morten og Pink ivar helt eksemplariske, og klare til å begynne med forskjellige føringer, selv om dette bare var et nybegynnerkurs, så Morten og Pinki fikk god seltillitt, så nå er det bare å fortsette treningen, og krysse fingrene for konkuranse i August;-)


Jeg og Hera var det litt verre med, jeg slet med å få Hera med meg, og hun kunne plutselig ingenting av det vi har trent på før, ikke sitt eget navn en gang, som hun vanligvis lyder bare man hvisker det. Mne i denne settingen ble det for mye, og det ble bare tull. Mne fikk da trent litt, og fikk litt å jobbe med videre. Så søndagen tok jeg med meg Viki i tillegg, slik at i allefall jeg skulle få litt utbytte av kurset... Og Viki er helt super, i det jeg slapp henne så dirret hun av glede, og oppsøkte hindrene selv, og følte med meg og mine klumsete føringer. Håper vi og får deltatt på konkuranse i August:-)


Meg og Viki over stigen,. eller det vil si at det er Viki over stigen, og meg ved siden av:-)


Felt




Pinki i farta:-)



Morten og Pinki



--------------------------------


Har passet Anne Berit og Glenns hunder i helga og, så det er da blitt litt turgåing også.




Viki og Nemo









---------------------------------


Mere kursbilder:



Pinki på vippa



Hei hvor det går med superteamet:-)






Alfred er og med, han koser seg og på kurs:-)



Cecilie er føreren hans på lørdagen:-)



Meg og Hera



Og til slutt et bilde av vår hjemmeproduserte rottefanger:-)

1 kommentar:

Sissel sa...

Hei.
Så fine hunder du har!!
Her venter vi på vår første lille bulle,lille Ellie.
Har begynt å blogge også,så titt gjerne innom :)

Mvh,Sissel :)