tirsdag 27. oktober 2009

Avslappende helg og besøk av Alfred.

Helga har vært rolig. Hadde en fin agilitytrening på lørdag, og filmet litt, men klarer desverre ikke å legge ut filmene....grrrrr..... Klarte det på de første innleggene mine, men nå er jeg helt blank i gjen.

























Se så fint fat jeg har laget i helga:-) Limt sammen noen av min gamle skatter og lagd et riktig å fint etasjefat.... Nå gjenstår det bare å se om det er solid:-)

















I går hadde vi besøk av Alfred, han og Pinki er i sin egen verden og kan holde det gående i mange timer. Tipi kommer bort innimellom og titter, men synes nok at disse småingene er litt underlige.








2 kommentarer:

L8 & cp sa...

Så mange herlige bilder du har lagt inn siden sist :) Du skriver jo at du ikke blogger så ofte, men i forhold til andre så gjør du jo akkurat det hehe..

Sist men absolutt på ingen måte minst- et KJEMPEgrattis til bestått bronsemerkeprøve :D
Utrolig bra jobba!!

Anne Berit sa...

Kjempefint fat altså - så lekkert ut med all godisen - nam - nam =P
Han godeste Alfred ligner veldig på et av mine udyr der han ligger på rygg og spreller!!!