torsdag 22. oktober 2009

Tur i skogen før kveldsvakta

Jeg har nå begynt å jobbe fast en kveld i uka, det er slitsomt, men verdt det, da jeg nå bare trenger å jobbe hver fjerde helg, tidligere jobbet jeg annen hver helg. Jeg tok med meg min sist kjøpte bok i skogen og satt meg under tre i høstkulden og leste, mens hundene løp rundt og lekte.


Dette bildet viser min nye bok og mitt forbilde, sånn fra bokas ståsted. Boka skal vist være den ultimate vektkontrollboka...hmmm..... Det høres for godt ut til å være sant. Men Allen Carr har da hatt suksess med sine metoder ellers, bl.a slutt å røyke eller kurere flyskrekk. Så det gjenstår å se. Han sier så langt at jeg kan spise så mye jeg vil av min favorittmat uten å bli tykkere.... Men etter som jeg skjønner så er vist ikke min favorittmat min favorittmat alikevel, dette er vanskelig å skjønn, men er bare ¨på side 35 enda:-)


Pinki er som alltid i 100 og terger på seg en etter en:-)























Ingen kommentarer: