mandag 21. desember 2009

Jul, jul, jul

Ja det er denne jula da. Nå har vi vasket gulvet og vi har bært ved. Vi har til og med satt opp fuglenek, og jada, vi har også pyntet treet.
Hundene koser seg foran ovnen i vinterkulda.

Jeg har akkurat hatt en lang samtale med Pinkis oppdretter i Belgia, en super oppdretter og en god venn. Er glad for at vi holder kontakten og at hun er åpen og ærlig.
Og dukker det opp noen problemer her hos oss, så snur hun gjerne verden opp-ned for å hjelpe meg å finne ut av de. Det er godt det finnes slike mennesker.

Nå har endelig agilitygruppa klart å finne et lokale å trene inne i i vinter, så gleder meg til nyåret å begynne opp igjen, nå i det siste har vi bare klikket lydighet.
Men liker å gjøre ting med litt fart i jeg:-)
Pinki skal jeg også trene med, tror at hun kan bli en bulle med mye fart i. Så da er det spørs om vi klarer å trene inn øvelsene, hun har jo forandret seg til en liten prinsesse etter løpetiden, så muligheten er jo der:-)

Ingen kommentarer: