torsdag 3. desember 2009

Lenge siden jeg har skrevet nå, men her kommer i allefall litt bilder.
Her er fra vår kveldstur i går kveld på åkeren. Månen var knallfin, men det er litt vanskelig å få fange øyeblikket med kamera:-)


























Vi har hatt besøk hos oss som vi også har hatt med opp på åkeren, desverre så blir det fort mørkt så det er ikke alle dagene vi rekker å gå inn i skogen:-( Men er superglad for at vi kan trø rundt og rundt på åkeren. Det er fint å gå med hvite hunder i et gjørmebad:-) Kajsa og Alfred var nesten brindle innen vi var ferdig:-)





































Det blir et helt bulldogtreff når eiere og hunder møtes:-)





Hansen bullene er stilt opp til fotografering, alle er ikke like fornøyd med situasjone¨n:-)











Jeg har også værten tur i Nord hos min familie. Min tante og kusine har en liten puddel "Doffen", og han har vært så heldig å fått en dress til ære for Burfjord IL:-)
















































































Rockeringen er den nye treningen:-) Utrolig moro og effektivt. Har selvsagt investert i slik en ring selv, så nå rocker jeg i hver eneste anledning. Kjempemoro,m en vondt de første dagene.
Vi har også vært på utstilling i Lillestrøm siden sist. Pinki stilte i juniorklassen, og ble nummer tre i klassen av 3,men var strålende førnøyd med rød sløyfe, det var utolig mange blåe som ble utlevert den dagen. Hun fikk en utmerket kritikk, og er en super hund som er enkel å motivere og leken og sprek.
Det var alt for denne gang, så skal jeg ikke vente så lenge til neste gang:-)

1 kommentar:

L8 & co sa...

Oi syntes du fikk fine måne/himmel bilder fra åkeren jeg! Det er jo driiitvanskelig...
Søren jeg misset dere fullstendig på lillestrøm jo.... Var litt stress (selv om dommeren var treg..)

Klemklem