onsdag 9. juni 2010

Enda mere bildeoppdatering:-)

Mye oppdateringer om dagen, og det blir forhåpentligvis sånn en stund fremover, når bebisene kommer i hus:-)

Det begynner å bli spennende nå, håper bare alt går bra og at valpene er friske. Viki er i allefall i god form, valpekassen er på plass sånn at hun har mulighet til å trekke seg tilbake om hun ønsker det, men så langt ser det ut til at hun har det fint med det normale livet. Men hun og mor og far er flyttet inn på valperommet da, hun må jo venne seg til å være i den flotte kassen sin:-)

I dag har vi vært ute hos Guro og gått tur i skogen hennes. Didrik var også med, men det ble litt varmt for ham, men han er da med, vi må bare ta det ekstra rolig med han:-)


Julie på åkeren, hun var i storslag i dag og løp og koste seg:-)


Nemo fant seg en elgskank i skogen, og den ville selvsagt både Charlie og Pinki prøve å få tak i, men etter å ha vært i nærheta av Nemo og skanken er jeg veldig glad for at Pinki ikke fikk tak i den, den luktet virkelig død og fordervelse...



Nemo med skatten sin.



Pinki speider utover sitt rike...


Charlie.


Viki


Didrik gikk i allle vannhullene og avkjølte seg.

Ligger litt i vannet og avkjøler meg litt jeg.

1 kommentar:

L8 & co sa...

Jeg elsker bildeoppdateringer :)
Så spennende med Vikis bebiser, krysser alt for friske valper og at alt går fint!
Det var veldig koselig å hilse på dere i hokksund igjen og jeg er så glad for det fine bildet vi vant, du er dyktig :)
Jeg synes vi skal prøve på en treningshelg som ifjor, når Viki er ferdig med valpene!
Btw utrolig kule kostymer :D
Klem L8 & co