tirsdag 22. juni 2010

Valpene og tur med de to andre frøknene:-)

Dette har vært noen dager med lite søvn og mye film titting på nettene:-)

Viki er en super mor og klarer seg stortsett selv, men jeg tør ikke å gå i fra de enda.

Valpene har det bra, desverre har den ene jenta hareskår, vi bestemte oss for å prøve med henne, i og med at hun ikke har åpen gane, hun klarer å suge selv og går opp i vekt på lik linje med de andre to, så forhåpentligvis så kommer hun til å få et helt normalt liv, men med en skjønnhetsfeil da, men jeg klarer ikke å la henne sovne inn når hun ikke har smerter og i tillegg kommer til å få et langt og godt liv.

Her er et par nye bilder, det er jo ikke så mye nytt å ta bilde av før de har åpnet øynene, de ser jo stortsett lik ut på alle bildene:-)



Viki i kassen med bebisene.


Vakre Vikien min med de små.


Tre bebiser på rekke og rad.


Selv om vi har bebiser i hus så må jo de andre også få sitt daglige behov dekket, er utrolig glad for at Guro ikke bor så langt unna, slik at hun kan lufte meg:-) Og Pinki og Julie får sin daglige dose leking og tur.

Pinki og Charlie leker sammen.








Det var denne pinnen da, ingen gir seg:-) Hehe:-)
Julie i farta. Julie synes det blir veldig varmt å gå i sola, men henger med og koser seg:-)
Pinkien min.

Ingen kommentarer: