torsdag 24. juni 2010

Bebisene

Valpene voksr og koser seg. Viki er fortsatt en super mamma, vi er nesten arbeidsløse:-) Skal ikke klage over det da:-)

Vi er nødt til å klare å bestemme navn til de små... Jeg har lyst til å kalle de Barbiedoll xxx, men min mann mener at ingen seriøse oppdrettere kaller valpene opp etter Barbie. Hmmmm....



her er minste frøkna.


Minste frøkna.



Minste frøkna



Tjukka:-)

Tjukka:-)

Tjukka


Her er hun som er størst.

Hun største koser med bamsen de har fått i gave:-)










Viki og Lille Tjukka:-)

3 kommentarer:

Cathrin sa...

Skjønne bilder,- de er så vakre!!! Synes de har vokst mye alt:-)
Hva med å kalle de Bea(trice), Bertine (evt Betina?) og Bianca?
Gleder oss så til å hilse på!

Ha en fin helg!

Cat:-)

Tonje sa...

Åhhh...de er jo så skjønne :o) Jeg kaster meg på navnforslagsbølgen, og foreslår "Bouncing" B.... da vil de kanskje bli kommende agilitystjerner som sin mor ;o) En superflott helg ønskes dere både store og små :o)
klem Tonje

Anonym sa...

Jeg synes Barbiedoll er utrolig kult :-). Det viser trygghet og lekenhet å tørre å gjøre noe annerledes - du har min fulle støtte!

Kjekt å se at alt går bra og at dere gir valpen med hareskår en sjanse - supert.

Klem Cecilie