onsdag 16. september 2009

Ferie

Ja, da har vi endelig kommet oss avgårde på ferie, det ble jo litt sent i år siden det hendte en del i sommer som gjorde at vi ikke fikk ferien vår som planlagt. Men nå er vi av gårde, og siden jeg har opprettet slik en blogg og har særdeles god tid så tenkte jeg at jeg skulle legge inn bilder fra morgenturen vår nede ved svabergene:

Vi ligger på en campingplass nede ved vannet, og vann er jo vakkert da:-)


Min kjekke mann:-) Og Vika da:-)






Didrik var uheldig og fikk en bølge over seg, og under risting ser han slik ut:-)


Mere risting:-)


Julie er en vakker frøken på svabergene.

Didrik.


Didrik plasker i vannkanten.


Grasiøse Pinki.


Viki kan løpe oppå vannflata.



Didrik liker seg best på bunnen.



Hadde jeg vært Viki ville jeg gjort alt jeg kunne for å komme meg vekk fra denne frøkna som komer etter.






Pinki har funnet en kastanje.



Har endelig lyktes med å få et ståbilde av Pinki.
The End!

1 kommentar:

Anton sa...

Ha en super duper ferie - og kos dere alle sammen =) Finere vær nå enn det var i sommer, så den var dere jammen heldige med!!!!