søndag 27. september 2009

Inkis søstre og bulletreff

Her er Isi og Ina, Pinkis kullsøstre. Ina og Piniki er nokså like, ikke bare i fargene, men også i måten å te seg på og lik ellers generelt, ja de er så like at når jeg var hos Katrien ( oppdretteren) for å hente Pinki så stoppet hun på vei til flyplassen for å sjekke at jeg hadde tatt med rett hund for å være sikker:-)




I dag har vi vært på bulletreff på Ekeberg. Jeg tok med meg Vikien og Pinki og reiste sammen med Anne Berit og hennes to bøller:-) Har desverre ingen bilder. Selv om synet av Pinki der hun løp med wippetene hadde vært verdt et fotoglimt:-)


Det var et koselig treff med utrolig mange bøller på et sted. Pinki hadde ingen interesse for de andre franske, hun har jo slike hjemme, men det var kjempe moro å leke med alle de andre hundene som var der.

2 kommentarer:

Anne Berit sa...

Supersøte søstre til supersøte InkiPinki <3

L8 & co sa...

Her har det gått meg helt hus forbi at du har fått blogg!
Kjempegøy å lese og ikke minst se på alle fine bilder, spesielt bildene fra rondane var helt fantastiske!!
Jeg har endelig lagt ut bilder fra septmber i bloggen nå jeg... Ting tar tid osv...