onsdag 16. september 2009

Kveldstur ferie

Jeg blir jo helt bitt av basillen, og tenker at det sikkert mange der ute som er like glade i å se på bilder som meg:-) Jeg tar jo en del bilder når vi er på tur... Kanskje litt for mange når jeg tenker at jeg har tatt ca 600 bilder bare i dag, ups!!!

Men her er i allefall et lite knippe av kveldens bilder:

Didrik i kveldssolen.

Didrik i kveldssolen igjen:-)



Viki poserer alltid villig.



Viki er alltid i bademodus også.



Vakkert lys på kvelden langs svabergene.




Et kveldsbad har da aldri skadet noen.




Her speider de utover fjorden.




Vinflaska er med på kveldsturen.




Mor og Pinki koser litt.




Vinmølla.






Vika i veien for min kjekke mann.





Min kjekke mann og Pinki.





Min kjekke mann er litt trett:-)





Vakre Pinki.





Mor og Julie koser seg.

Ingen kommentarer: